2013. augusztus 25., vasárnap

Part 6 - Az idő repül



Eric meg kezdte a Coming Home turnéját én pedig újra az kocsiknak szenteltem magam. Persze Csak az után miután világosan meg mondtam Ericnek, hogy hagyjon békén és foglalkozzon Emmával. Komolyan nem fogom fel hogy, ekkora paraszt. Jobb ez így, kinek hiányzik a sajtó meg az a sok lesi fotós. De jobb, ha nem gondolok rá, teljesen fölösleges. Egyszerű fekete rövidnadrágba és egy piros pántos pólóba mentem a garázsba. Annyi változás történt, hogy Ava és Naty is velem volt a garázsba. Kezdték meg szeretni a nagy sebességet, nagyon örültem neki. Hála a magasságosnak Apa és Jason egy tárgyalásra mentek, semmi probléma nem lenne, ha anyámat nem hagyták volna itt. Szerintem pontosan jól tudja Lucy hogy egyáltalán nem akarok vele beszélgetni. Kilenc éve élek apával, és anya nélkül, mert ő Norvégiában nagyon jól meg van az „újdonsült” férjével…
-         Hé, itt vagy a Földön? – kérdi Ava. – Szerintem keveset aludt, vagy lehet, hogy meghalt?
-         Jézusom Ava, te hallod magad? – Komolyan mondom, néha nem tudom hogy jól tettem hogy barátságot kötöttem veled. –mondtam szinte röhögve.
-         Ó, ne is mond életem legszebb napja volt. – mondja.
-         Sky kérdezhetek valamit? – kérdezi Naty.
-         Rajta kérdezz.
-         Miért vagy ennyire távolság tartó az anyáddal?
Egy pillanatra úgy csengett, mintha az anyámról kérdezett volna. Most mondjam azt, hogy mert utálom?
-         Nem szívügyem ez a téma… bocs Naty. – Utálok róla beszélni, 12 éves voltam, amikor fogta magát és elment, meg se kérdezte mit akarok. „ Sajnálom Ryan de jobb lesz kettőnknek külön”. Nos ezek után úgy gondolom hogy, Luciana Tarver csak egy idegen személy az életemben. Milyen anya az ilyen? De lehet, hogy hálásnak kell lennem, mert sokkal jobb életem van apával.
-         Túl sokat gondolkozol Sky, lazulj már kicsit! – szólt rám Ava, majd nekem dobta az egyik koszos rongyot.

Molly Sandén

-         Sky! –üvöltözik Sam
-         Mivan?! – üvöltök vissza.
-         Valaki keres téged, gyere ki.
Ki a fene kereshet, most nagyon nem érek rá. Meg töröltem a kezem, és kisétáltam a garázsból. Egy lány ácsorgott a házunk előtt,piros bőrkabátban, fekete pólóban és egy fekete nadrágban várt. Vörös haja hullámokban omlott a vállára, idegesnek tűnik. Magas sarkú cipőjében fel-alá járkál.
-         Szia. - köszöntem. - Annyira ismerős ez a lány, de nem tudom honnan.
-         Szia, Molly Sandén vagyok. - fogott kezet velem. – Molly,Molly hát persze ő Eric volt barátnője.
-         Mi járatban vagy itt? – kérdezem.
-         Beszélni szeretnék veled. – mondja határozottan.
-         Rendben. Akkor szerintem menjünk be.
Gyorsan átöltöztem, majd lerohantam Mollyhoz aki éppen a képeket nézegette az előszobába.
-         Ülj csak le. – mondtam.
-         Skyler vagy ugye? Remélem Jól informálódtam. – mosolyog kedvesen.
-         Igen, de nyugodtan szólíts csak Skynak.
-         Szóval Sky, azért jöttem, mert, Eric eléggé magán kívül van. – Borzalmas így látni, nem akart megbántani.
-         Ő küldött? – Hülye kérdés, persze hogy ő küldte.
-         Igen, de csak is azért, mert, turnéja van és, mert, tudja, hogy nem akarod látni őt.
-         Nézd Molly, nem akarok erről beszélni, igazából semmi sem volt köztünk. – Ott van neki Emma, elfelejtett róla beszélni. –mondtam kissé dühösen.
-         Hatalmas hibát követett el, de megbánta és szeretne jobban megismerni, sőt szeretné, ha a barátok lennétek. – magyarázza Molly.
-         Elgondolkozom rajta. – De Molly, neked ez nem fáj, hogy Eric már nem veled van? –kérdezem félénken.
Kék szemeivel engem vizsgál, majd felnevet.
-         Nem. – Közös döntés volt, és mindketten boldogok vagyunk. Nagyon jó barátok vagyunk, bármikor számíthat rám és én is ő rá. – mondja kedvesen.
-         Értem, ez jó dolog. – Kérsz teát?
-         Köszönöm de nem, van néhány elintézni valóm. – Nagyon aranyos lány vagy, szívesen megismernélek én is. – mondja.
-         Én is szívesen megismernélek Molly.
-         Remek, akkor megadom a számom, és bármikor hívhatsz. – Molly hatalmas táskájában turkál, majd előveszi a telefonját. Gyorsan telefont cseréltünk, egy telefonszám erejéig.
-         Kvittek vagyunk. – mondom, majd rámosolygok.
Molly csak bólint ,majd sarkon fordul, én is utána megyek hiszen nekem még munkám van.
-         Akkor majd beszélünk. – Szia.
-         Szia.
Kedves lány, úgy látom én is szimpatikus voltam neki. Vissza sétáltam a garázsba, de már a lányok felszívódtak, remek. Ennyit róluk, én tovább dolgoztam, az időt se figyeltem. Arra lettem figyelmes hogy sötétedik, elő kaptam a telefonom ami öt órát mutatott. Úgy látom esni fog, ideje már.
Elpakoltam mindent, aztán beszálltam az R8ba és csak mentem. Ahogy mondtam esni fog, mire kiértem Taby-ba már szakadt, innen tovább vezettem Köping-be. Szakadt az eső még mindig én pedig nagyon élveztem.  Eric turnézik még egy darabig, arra jutottam, hogy Oslo-ba kimehetnék és beszélhetnék vele. Azért még átgondolom. Egy közel öt órás út csak, abba nem fogok bele halni, jobb mint Malmö. Amúgy meg szeretem a kihívásokat.


Mi a fenét keres itt Jason? Tudtommal majd csak a hétvégén jönnek.
Jesszus egy csajt hozott haza, jaj nem.
-         Jason! Mit képzelsz magadról, minek hozol ide ilyen libákat? –üvöltözöm
-         Jaj, Sky maradj már, azt hozok ide akit akarok.
-         És hol van Apa?
-         Ő tárgyal, én meg haza jöttem. – mondja elégedetten.
-         Te meg zavarodtál? Ott hagytad Apát a tárgyaláson, amikor neked is ott kéne lenned. – Tudja, hogy eljöttél?
-         Nem egészen.
-         Te idióta barom!

Amilyen gyorsan csak tudtam felhívtam apát, aki csak forrt a dühtől. És azt kérte menjek oda. Valami elegánst kell kerítenem. Azt hiszem a fekete Hervé Léger ruha jó lesz. Gyorsan elcsomagoltam mindent majd bedobtam a kocsiba. Akkor indulás Kristiansand-be. Csak kilenc órát kell vezetnem, és már a tárgyaláson vagyok. Jason jól elszúrta, ezt még nagyon megbánja.
Remélem ez a ruha jó lesz, ezek a norvégok értik a dolgukat azt hiszem, lehet jobb is hogy, én megyek és nem az a dió agyú Jason. Útban Norvégia felé, beugrottam egy cukrászdába. Apa biztosan éhes, és a fánk a kedvence. Kávét meg majd kap, de természetesen magamnak veszek. Twitteren megláttam, hogy holnap, Eric Kristiansand-be turnézik. Ez is az én formám, talán hamarabb találkozok vele. Az egyik gond hogy mire oda érek, körülbelül hajnali háromra megérkezek a hotelbe, és talán aludhatok pár órát.

A hotelban egy ember sem mozgott. A lift igen szép volt, megnyomtam a negyedik emelet gombját, az ajtó bezárult és felrepített. Cipeltem a cuccom a 403-as szobába, úgy látom apa ki vett nekem egy külön szobát rendes tőle. Beakasztottam a ruhám a szekrénybe, a cipőt a polc aljára raktam. Most hogy megérkeztem és hulla fáradt vagyok, az lenne normális, ha lefeküdnék, de előbb megnézem apát.
A folyosón végig mentem majd bekopogtam a fehér ajtón. Öt perc elteltével úgy döntöttem, hogy visszamegyek a szobámba és küldök egy üzenetet apának, hogy megérkeztem. Gyorsan letusoltam, aztán lefeküdtem. Egy ideig csak forgolódtam, pedig tényleg nagyon elfáradtam. Éppen az álmom kellős közepébe vagyok, mikor arra ébredek, hogy valaki üti az ajtómat és üvöltözik. Nyúzottan sétálok az ajtóhoz, majd kinyitom és kit látnak fáradt szemeim? Na kit?
- Sky, bocsáss meg nekem! – jézusom ez részeg.
- Ne üvöltözz, felvered az egész hotelt. - mondom dühösen. – Legalább mást ne ébressz fel. – Becipeltem a szobába és lefektettem az ágyra. Borzalmasan bűzlött az alkoholtól, nem gondoltam volna, hogy, így képes kiütni magát pont ő. Be kell vallanom, hogy nagyon szexi, de megtartom a három lépés távolságot. Befeküdtem mellé majd, betakartam őt is és magamat is. Fél perc nem telt el, máris a keze a hasamon volt és éppen kóborolni próbáltak volna mikor megállítottam a kezét.
- Nincs tapi! – szóltam rá.
Lehunytam a szemem, erre a keze újra elindult fel felé.
- Eric Saade! Fejezd be a tapizást vagy alszol a folyosón! – szóltam rá újra.

                                                         ~
Sziasztok!
Elnézést hogy ennyit késtem…nagyon igyekszem, remélem tetszeni fog. Néhány kominak is örülnék :) 
Amélia.B

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon tetszett a rész! :) A végén jót nevettem, hogy Eric kicsit többet ivott a kelleténél és tapizta Sky-t. Várom már a kövi részt!

    Puszi: Moncsi :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Örülök hogy tetszett :)) Sietek a kövivel :)

    puszi: Amélia.B :))

    VálaszTörlés