2013. augusztus 27., kedd

Part 7 - Szent a béke?


Sziasztok!
Meghoztam a hetedik részt is… köszönöm a 900 megtekintést és a +1 feliratkozót, és a komit is. Most is nagyon örülnék 1-2 kommentnek.
Na, nem fecsegek jó olvasást!
Puszi: Amélia.B






Az órámra pillantottam, ami kereken hétórát mutatott. Eric halkan szuszogott, el se hiszem, hogy ennyit képes volt inni.
Nincs szívem felébreszteni, úgy döntöttem, hogy helyre rázom magam és veszek egy gyors fürdőt, és felöltözöm. Minimum háromszor fésültem át a fekte hosszú hajamat. Szépen feltűztem, egy kis lakkal befújtam, hogy egybe maradjon a művem. Kihúztam a szemem, aztán párszor át mentem a szempillámon a fekete Maybelline-s szempilla spirálommal. Enyhe rózsaszín szájfénnyel kifestettem a számat és kimentem a fürdőből. Elővettem a harisnyámat és óvatosan felhúztam a lábamra az átlátszó anyagot. Észre se vettem, hogy az ajtóban Eric nézi minden mozdulatom. Nem sikítottam fel, mint a legtöbb lány, hanem csak bámultam a barna szemeibe. Nem is értem, hogy nem figyeltem arra, hogy túlságosan alul öltözött vagyok. Amint elszakítottam a tekintettem az övétől egyből eltakartam magam a széken lógó köntössel.
-         Ne haragudj, a tegnapi miatt. – nézett rám bűnbánóan. – Szeretném, ha megismernél, és nem csak a popsztárt látnád bennem, hanem egy normális 21 éves srácot. – mondja őszintén.
-         Nem haragszom. – mondom mosolyogva. – Én is szeretnélek megismerni, de ha barátkozni akarsz, akkor ne hazudj.
-         Rendben van. – Akkor szent a béke? –kérdezi, majd a kezét nyújtja.
-         Szent. – kezet fogtunk majd gyorsan felöltöztem.
Egy kis alapozót is felkentem az arcomra, aztán bele bújtam a fekete magas sarkúmba. Azt hiszem, készen vagyok.
-         Nagyon szép vagy Sky! – mondja Eric azzal a kis fiús mosolyával.
-         Köszönöm. – Amúgy tudják, hogy eljöttél? Mármint a menedzsered.
-         Nem, de már felhívtam Tomast. – hamarosan itt lesz.
-         Ma turnézol, úgy tudom. – vigyorogtam
-         Igen, csak azt bánom, hogy te nem láthatod. – mondja
-         Honnan veszed? – Ha vége a tárgyalásnak benézek.
-         Szuper, várni foglak. – mondta vigyorogva.
Alig hogy leültünk, máris kopogtattak valószínűleg Tomas lesz az. És igen, ő volt az személyesen.
-         Tomas őt itt Sky. – Sky ő Tomas. – mutatott be Eric a kopasz menedzserének.
-         Jó napot. – mondom, túlságosan zavarban vagyok. Tomas és Eric elnevette magát, aztán én is.
-         Nyugodtan tegezz Sky. – mondta Tomas aztán kezet fogtunk.
-         Rendben Tomas.
-         Nos, Sky ha végeztél a tárgyalással, akkor szólj nekem és bejöhetsz a színfalak mögé, és onnan is nézheted Ericet. –mondja – Köpni, nyelni nem tudok hirtelen.
-         Öö, oké. – mosolyogtam, mint egy idióta.
-         Sky add ide a telefonod és beírom a számom. –mondja Tomas, majd kedvesen rám mosolyog
-         Tessék. – nyújtottam aztán elvette és gyorsan beírta a számát. Utána ő is oda adta a saját teloját és megismételtem ezt a műveletet.
-         Akkor ott találkozunk. – mondja Eric.
-         Bye bye Skyler! – mondja Tomas majd elviharzanak.

~

A tárgyalás maga volt a pokol, annyit beszélnek ezek a norvégok, hogy az hihetetlen. De kénytelen voltam figyelni, ha meg akarunk egyezni.
- Szerintem az R8 remek választás Mr.Bortnem. –mondja az apám.
- És maga szerint Miss. Wayne? – kérdezi, majd rám mosolyog.
Ez a pali körülbelül harminc lehet , és nagyon flörtölni próbál velem csak hogy nem érdekel.
-         Mr.Bortnem szerintem jobban járna egy Seat Leon SC-vel. – Nem hinném, hogy pont egy R8 a magának való autó. –mondom határozottan.
-         Nos, Miss . Wayne mint tudja ez nem az enyém lesz, hanem a vállalaté, még ezek után is úgy gondolja, hogy a Seat a mi autónk? – kérdezi
-         Talán egy Ibiza Sc, vagy esetleg egy Audi A4. – Mr .Bortnem jobban járna, ha rám hallgatna, és a Seat Leon Sc-t választaná.
-         Miss. Wayne adok magának kerek kettő hetet, aztán nyűgözzön le. – mondja, és újra rám villogtatja a hülye mosolyát.
-         Rendben van, két hét múlva újra eljövök és megbeszéljük. – mondtam.
Felálltam az asztaltól, mindegyik férfival kezet fogtam aztán kimentem apával a folyosóra.
-         Miss. Wayne várjon! – Ó ez nem igaz, mi a fenét akar tőlem ez a kretén?
-         Menj csak Apa, itt a kulcs. Sietek.
Bortnem csak úgy loholt utánam, én pedig szívem szerint pofán vágnám, de akkor egy csomó pénz elveszne. Megvártam, míg utolér aztán újra elindultam.
-         Mit akar Mr. Bortnem? –kérdeztem kissé flegmán.
-         Szeretném, ha velem vacsorázna, mikor találkozunk. – mondja majd elégedetten mosolyog.
-         Már elnézést, de ha jól tudom, magának felesége van.
-         Válófélben vagyunk.
-         Remek, kérem, hagyjon békén. –kértem, de ő csak nyomult.
-         Nézze Skyler maga annyira különleges, és szép annyira más. – Kérem, jöjjön el velem vacsorázni, és közbe megbeszélnénk a dolgokat. – mondta.
-         Meggondolom, és ha most megbocsájt, dolgom van. – Viszontlátásra Mr.Bortnem.
-         Viszlát Skyler.


~


Még most sem fér a fejembe, hogy ez a pasas aki kb harmincnak néz ki,velem akar randizni. Nem akarok vele beszélgetni, főleg nem vacsorázni. Utálom ezt a férfit, mindenévben így mosolygott rám, most meg letámad. Mindig tudtam, hogy Mr.Bortnem eléggé szemügyre vett.

Útban Eric felé felhívtam Tomast, aki egyből mondta, hogy hol fog várni.
Leparkoltam, majd Tomashoz siettem, aki egyből a szinpad mögé vezetett.
Eric már javában énekelt, imádtam. Annyira nyugtató hangja van, hogy az hihetetlen. Közben Tone Damli is oda jött hozzám.
-         Szia, Tone Damli vagyok. –mondja kedvesen majd kezet fogunk.
-         Szia, én Skyler Wayne vagyok. –mondtam
-         Oh, te vagy Sky, Eric sokat mesélt rólad. – mondja, miközben bele kortyol a vizébe.
Éreztem, hogy pirulok, fogadok, már mindenki ismer.
-         Valószínűleg.
-         Eric nagyon jó barátom, ritkán beszél így lányról. – Örülök, hogy boldog, és hogy sokra tart. –mondja, és kedvesen rám mosolyog.
-         Hát én is örülök, hogy jó barátnak tart. – mondtam.
-         Úgy hallottam, hogy egy tárgyaláson voltál, vagy inkább megbeszélés. – Hogy sikerült? – kérdezi, majd leül mellém.
-         Hát… egész jól. – Sajnos nem elég jól, az ürge a cég tulajdonos nagyon nyomul. – mondtam, majd kifújtam a levegőt.
-         Melyik cégnél voltál? – érdeklődik.
-         A Bortnem Vállalatnál.
-         Asvald Bortnem? – Oh, te szegény, az pasi egy kretén a felesége azért nyújtotta be a váló keresetet, mert a férje folyton megcsalta. – Szegény nő, rá maradt a három gyerek. – magyarázta Tone.
-         Ez borzalmas, hogy lehet valaki ilyen? – Alapból utálom őt, első perctől kezdve, amióta elkísértem apát a megbeszélésekre, ő folyton ott volt és mindig mosolygott. – Ma meg vacsorázni hívott. –mondtam csügedten.
-         Remélem nem mész el vele. –mondja.
-         Eszem ágába sincs, kaptam két hetet tőle, hogy eldöntsem, melyik kocsit rendelje meg a cégének.
-         Direkt csinálja, nem hiszem el, hogy senkinek nem tűnik fel hogy flörtöl veled. –mondja felháborodottan.
-         Beszéljünk inkább másról. –mondtam gyorsan. – Mióta ismered Ericet? –kérdezem
-         Hát egy ideje. – mondja majd a füle mögé tűrte tincseit.
-         Mintha egy éve hírbe hoztak volna vele.
-         A sajtó ezzel szórakozott, hogy Eric meg én együtt vagyunk, de ez nem így van, csak baráti és munka kapcsolat van köztünk. – mondta Tone.
-         Értem. – A sajtó elég igazságtalan. –mondom majd piszkálni kezdtem az asztalon lévő papírgalacsint.
-         Pontosan, ahogy mondod. –sóhajtja – a sajtót nem érdekli, hogy mi igaz és mi nem, ők ezért kapnak pénzt, hogy minél szaftosabb sztori jelenjen meg és az egész világ erről beszéljen.
-         Azért az durva hogy egy csepp magán életed sem lehet. – Még a virágcserépből is fényképezőgépek villognak. – viccelődöm.
-         Valami olyasmi. – mondja, aztán felnevet.
-         Na, azt hiszem, én jövök, majd dumálunk még. – nevet újra – puszi.
-         Okés, puszi.
Tone és Eric duettezik, nagyon klassz ,olyan jó látni őket hogy együtt működnek. Tone nagyon kedves, a norvég csodaszép énekesnő nagyon jó. Biztos, hogy ismeri Emmát. Kicsit sétálgattam, pont a színpad mögött volt egy tó, nagyon tetszik. Nagyon jól éreztem magam a turnén, csodás volt.
A turné után Eric-kel és a többiekkel elmentünk vacsorázni. Rengeteget hülyültünk, igazi jó hangulat volt az egész étterem tőlünk zengett szerintem. Körülbelül éjfél felé indultunk haza, Eric és Tone kifejezetten ellenezték, hogy vezessek ilyen későn. De muszáj volt vissza mennem a hotelba, persze Tone felajánlotta, hogy nála is ellehetek és majd Tomas intézkedik. Nem egyeztem bele, nem volt olyan mesze az a hotel. Elköszöntem a többiektől, aztán Eric a kocsiig kísért.
- Vigyázz magadra Sky! – mondja őszintén és barna szemeivel nézz rám.
- Vigyázok, magamra ígérem. – mondtam.
Eric közelebb hajolt hozzám majd, egy puszit nyomott az arcomra, aztán viszonoztam én is. Beszálltam a kocsiba, a lámpákat bekapcsoltam majd beizzítottam a motorokat és indultam is. Integettem még egyet az újdonsült barátaimnak aztán száguldottam a hotelbe.


2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon imádtam a fejezetet! Jó, hogy kibékültek és a koncertre is meghívta Eric. Kíváncsian várom a következő részt! Siess vele! :DD
    Ui.: Nagyon szép lett az átalakítás és a fejléc! :)

    Puszi: Moncsi

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Ennek nagyon örülök :)) Sietek :D
    Barátnőm műve, köszi :))
    Puszi

    VálaszTörlés