2013. augusztus 9., péntek

Part 5 - Randi


Lassan nyitottam ki a szemeimet, egy barna szempár figyelt. Kényelmesen ült a kedvenc fotelemben, hosszú barna haja a vállán pihent. Egy laza póló és egy rövidnadrág volt rajta. Ő volt az anyám.
- Jó reggelt angyalom! - mondta majd az ágyamhoz sétált és meg puszilta a homlokom.
-         Mit keresel itt? –kérdeztem
-         Gondoltam meglátogatom a gyerekeimet. – mosolygott.
Én viszont borzasztóan haragudtam rá még így évek múltán is, nem tudtam meg bocsátani neki, hogy apát megcsalta. Felkötöttem a hajam majd egyenesen a fürdőbe. Gyorsan fogat , arcot mostam , hajat fésültem.
A szekrényemhez sétáltam, elővettem egy szürke pólót, és egy cicanadrágot, felhúztam a cipőm és lerohantam a konyhába. Anya már megelőzött és apával beszélt.
- Jó reggelt szívem! –mondta apa.
- Jó reggelt apa! –mondtam.
- Ma lesz egy kis melónk …- kezdett bele apa.
- Mi féle meló? –kíváncsiskodtam.
- Fel kéne tuningolni néhány csodát, ehhez te értesz a legjobban Sky.
- Értem, mikor kezdünk?
- Most!
Nem szóltam, csak rohantam hátra Jason-höz, aki éppen borzalmasan festett.
-         Szia Sam! – öleltem meg, amit mindig viszonoz.
-         A bátyád borzalmasan sokat ivott. – súgta
-         Látom. – Hol vannak az autók amiket fel kell tuningolni?
-         Hátul a pályán, akarsz egy próba versenyt?
-         Persze.
Minden álmom hogy, versenyezhessek csak hogy apám nem engedi. Jason, Sam és Drew falaznak nekem. Szóval most vezethetek. Apa úgyis elvan foglalva anyával, és amúgy se jön ide. Felvettem a bukósisakot meg ruhát, amiben szét fogok sülni. Beültem a kedvenc autóban az R8-ba. Valaki nagyon elemébe van, hogy velem akar versenyezni. Simán legyőzőm akárki legyen, gázt adtam majd indultam. Senki nem dirigált nekem, én voltam a főnök és szabad vagyok. Nem féltem a sebességtől, csak vezettem ezért érdemes várni.


A győztes én vagyok ismét, de kíváncsi vagyok ki volt az akit legyőztem.
Óvatosan leemelte a sisakját a fejéről, fekete rövid haja, barna szeme engem nézett. Legalább annyira megvolt döbbenve, mint én.
Gyorsan kiléptem a ruhából a sisakot Sam kezébe adtam és rohantam.
Eric csak bámult utánam.
-         Apa riadó van! – üvölti Jason.
Hát ez remek, éppen nyerek, erre Jason elüvölti magát, hogy apa riadó van.
Ennél gázzab már nem lehet, még mindig szedtem a lábaimat,majd lassítottam mikor már elég messze voltam. A garázs ajtón beesve gyorsan összekoszoltam a ruhám, összekentem magam motorolajjal, egy keveset az arcomra is raktam.



Este nyolc óra van és Eric még sehol, talán nehezen emészti meg a délelőtti eseményeket. Kopogásra lettem figyelmes, vajon ki az?
-         Egy fiatalember érted jött. – mondta apa.
-         Köszi, apa, megyek.
-         Ki ő?
-         Csak egy barát. –mondtam
-         Aha, barát.
Becsuktam a szobám ajtaját majd, óvatosan lelépkedtem a csiga lépcsőn.
Éppen nyitottam volna ki az ajtót mikor apa megszólalt.
-         A lányos oldalad sokkal jobban tetszik, mint a nem lányos. – mondta majd röhögve ment be a konyhába.
Imádom az ilyes fajta megjegyzéseket, főleg az apám szájából.
-         Szia. –köszöntem
-         Tudsz lány is lenni? – na, már csak ez hiányzott.
-         Igen tudok lány is lenni, de ha ekkora paraszt vagy akkor inkább visszamegyek, és újra fiú leszek. – mondtam dühösen.
-         Nyugi, nem szekállak. –mondta – Mellesleg nagyon szép vagy.
-         Köszi.


Lépkedtünk a fűben, minél közelebb mentünk egyre erősebb volt a fény ami világított. Egy kockás kék pokróc volt le terítve, amin egy fonott kosár volt. Két petróleumlámpa világította meg a pokrócot.
-         Tetszik?
-         Nagyon szép. – Te csináltad?
-         Fogjuk rá.
Leültünk, néhány percig csak egymást néztük majd oldalra néztem. Éreztem hogy némi pír önti el az arcom, pedig nem szoktam elpirulni.
-         Kérsz kakaós csigát? – kérdezte vigyorogva
-         I-igen.
Ahogy mosolygott, ahogy rám nézett mintha egy hatalmas tűz lenne körülöttem és megolvasztana. Nem értem az egész reakciót.
Elvettem a kakaós csigát, és jó izűen ettem, Eric pedig engem nézett. Nagyon bosszantó volt, utálom ha néznek mikor eszem.
-         Ha bámulsz, nem tudok enni. –mondtam
-         Olyan édes ahogy eszel.
Nem szóltam semmit, elfordultam. Eric megfogta a vállam és óvatosan maga felé fordított. Nem értettem mit akar. Közeledett, és közeledett a számsarkához ért és óvatosan egy puszit nyomott rá.
-         Csokis volt.
Csak bámultam rá, majd szólásra nyitottam a szám.
-         Eric, mind lánnyal ezt csinálod?
-         Hmm, nem.
A számat nézte miközben mondtam a magamét, majd elhallgattatott, óvatosan csókolt meg.
 - Nem csókolhatsz meg! –szóltam rá
 - Miért?
- Mert…mert nem.
Újra a számra tapasztotta a száját majd megcsókolt. Viszonoztam, azt amit nem kellet volna.
-         Eric!
-         Emma.
-         Mit művelsz? – Meg bíztam benned.
Eric gyorsan felpattant majd próbált magyarázkodni amit Emma nem igazán hallgatott végig.
-         Emma! Emma kérlek hallgass meg.
Azt hittem ő más, de úgy látszik túl hamar bíztam meg benne. Utálom őt, és utálom a férfiakat mindegyik egy paraszt. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése