2013. július 11., csütörtök

Part 2 – Éjszakai macska egér hajsza

Malmö


Hiába szurkoltunk, Robinon ez nem segített, csak a 14. helyet érte el.
Persze ez nem a mi szurkolásunkon múlott, hanem hogy mennyire jó a dal, és hogy mennyire sokan szavaznak. Nem csüggedtünk Avával, úgy döntöttünk, hogy elmegyünk inni egyet. Persze nem alkoholt, mert el is vennék a jogsim, és még balesetet is okoznék. Ez nem hiányzik se nekem, sem senkinek. Egy viszonylag közeli éjjel-nappali étterembe ültünk be egy nagy adag kávéra.
-         Most komolyan 5-6 órát fogsz vezetni haza? – kérdezte igen okos barátnőm.
-         Igen, haza is kéne érnünk, nem?
-         Igen, de ez nagyon hosszú út. – magyarázta.
-         Tudom, tisztában vagyok vele hogy, messze vagyunk. – De, ha attól félsz, hogy, bajunk eshet akkor, vesd el ezt a gondolatot.
-         Fáradt vagy Sky, így nem vezethetsz. – erősködött Ava
-         Bízz bennem könyörgöm, nem lesz semmi bajunk. – mondtam
-         Inkább itt maradok. – ellenkezett.
-         Jaj, Ava ne csináld már. – Úgy is jössz velem.
-         Egy frászt! – felállt az asztaltól és a kijáratig sétált, majd egy erőteljes mozdulattal bevágta.
Remek Miss. Vagányka be durcizott, mehetek utána. Gyorsan kifizettem a két kávé árát majd, kimentem a kocsihoz. Ava nem volt a kocsinál, ijedten néztem körbe.
-         Ava! Ava merre vagy?
Választ nem kaptam, így ésszerűnek találtam, ha felhívom. Csak csörgött és csörgött, de ha élesen füleltem, akkor hallottam a csengőhangját, a hangirányába mentem, és lassan megtaláltam Avát.
-         Észnél vagy? Eltűnsz, én meg aggódom! – szidtam le.
-         Megtaláltál. – mondta
-         Ava, ne parázz már, nem lesz bajunk vezettem már haza, sokkal messzebbről.
-         Jól van, akkor menjünk, de úgy vezess, hogy ne ébredjek fel. - adta ki az utasítást.
-         Bealszol, és mire felkelsz, otthon leszünk.
Nem mondott semmit, visszasétáltunk a kocsihoz majd beszálltunk. Beindítottam az R8-t, imádtam uralni ezt az autót. Ava viszont kifejezetten utált ezt az autót, mert itt nincs hátul ülés. Szóval mellettem alszik. Talán körülbelül 5 percet vezethettem, mikor Ava bealudt.
Hosszú éjszakám lesz, egész éjjel vezetni.
A lámpa pirosra váltott, csak bambultam ki az ablakon mikor megláttam egy fekete Jeep-et ami mellettem várakozik. Hirtelen lehúzódott az ablak, és megláttam Ericet.
- Hát te? – kérdezte
- Én, éppen haza.
- Hol laksz? – érdeklődött
- Stockholm.
- Az nagyon messze van, veszélyes ilyen sötétbe vezetni. – mondta. Éreztem az aggodalmat a hangjában.
- Boldogulok, nem ez az első, hogy vezetek. Szia.
Váltott a lámpa én pedig bele tapostam a gázba. Egy apró probléma volt, hogy Mr. Saade követett. Ha jól emlékszem Helsingborg-ban lakik, szóval hamarosan lerázom. Nem tagadom, jó pasi, de nem érdekel. Tudom, hogy, erre Ava mit mondana, de hála istennek alszik. Az üzemanyag fogytán van szóval megkell állnom egy benzin kúton. Leállítottam a motort, kiszálltam és tankolni kezdtem. Nagy meglepetésemre a fekete Jeep Grand Cherokee is megérkezett, bár nem tudom, miért lepődök meg. Eric szállt ki belőle, elsőnek aztán a testőrei.
-         Komoly autó egy ilyen széplánynak. – mondta
-         Köszönöm, de miért is követsz?
-         Én, nem követlek Sky, csak tankolnom kell. – Amúgy, mióta vezetsz, hogy, ilyen bátor vagy 5 órát végig húzni?
-         Régóta, de miért érdekel?
-         Lányok nem bírnak ennyit vezetni. – mondta.
-         Képzeld, én nem azokhoz a lányokhoz tartozom...én egyéni vagyok. –mondtam büszkén. Nehogy már azt higgye, hogy olyan vagyok, mint a többi Barbie.
-         Szóval te ilyen egyedi vagy… igazán megnézném mire vagy képes. – húzta huncut mosolyra a száját.
-         Ne örülj, hisz nem is ismersz. –mondtam. Közben kész voltam a tankolással, elmentem volna fizetni, de nem engedett egy kéz.
-         Kérlek, hagy fizessek én. – mondta rekedt hangon. Tetszett, ahogy beszélt hozzám, olyan furcsa hatást kelt bennem.
-         Szó sem lehet róla. –mondtam.
Karba tett kezekkel lépett közel hozzám, majd a fülemhez hajolt: - Vagyok elég gazdag, hogy kifizessem a benzint. – közölte.
-         Rendben. –mondtam.
Míg elment fizetni, én addig imádkoztam, hogy Ava fel ne ébredjen. Semmi kedvem azt hallgatni, hogy „Ne is tagad, mennyire bejön”- Ezt már ismerem. Egyáltalán nem ismerem, vagyis persze olvasok ezt, azt a neten, de vajon a valóságban igaz? Ava szerint van barátnője valami Emma, nem volt időm utána nézni, de hát kit érdekel? Te jó ég fél kettő és még sehol sem vagyok. Muszáj itt hagynom Ericet, majd meghálálom. Beszálltam, beindítottam a motorokat és indultam. A visszapillantó tükörbe láttam, hogy Eric megszeppenve bámul utánam. Igyekeztem elérni az utam felét, kb 7 órára haza is érünk. Folyamatosan ittam a kávét ami ébren tartott, éreztem hogy fáradt vagyok, de viszonylag jól bírtam.


6 óra felé járt az idő, Norrköping-nél jártunk jól saccoltam, hétre otthon leszünk. A kávém már elfogyott, de hazáig kibírom. Elég unalmas éjjel volt, alig ment néhány autó, mondjuk ez jó. Bekapcsoltam a rádiót, és mit ad Isten, persze hogy Eric Saade énekel még pedig a Coming Home-ot. Semmi bajom a számmal, de az énekessel sincs problémám. Csak nem értem miért követett a benzinkútra, és miért fizetett helyettem.
A nagy gondolkodásban Ava zavart meg, mocorgott, majd lassan kinyitotta a szemeit.
- Hol vagyunk? – kérdezte fáradtan
- Hamarosan otthon, nem rég hagytuk el Norrköping-et. – mondtam
- Nem úgy volt, hogy, mire felébredek addigra otthon leszünk?
Na, basszus, most mit mondjak? Hogy Eric követett a benzinkútra és csevegtünk? Na azt nem. Valamit ki kell találnom.
-         Hé! Mit titkolsz? –kérdezte
-         Semmit. –mondtam
-         Oooh, csak nem Eric? – Á, el találtam. Na, mi történt? Mesélj!
Nem tudok előtte titkolózni, túl jól ismer, és sajnos hamar rájön a dolgokra.
-         Nem történt semmi.
-         Ó, szóval mégis volt valami. – Jaj, mond már el!- szólt rám izgatottan.
-         Mondom, nem volt semmi.
Megsértődött, összefonta a karjait és most Csend királyt játszunk. Addig nem szól hozzám, míg nem mondom el neki. Jó ez a csönd.
-         Otthon elmondod!
Ennyit a csöndről, mert Ava mindig pontosan időzít. Lassan tényleg haza érünk, még negyed óra és… Basszus, apa kinyír, hogy elhoztam az R8-t.
Remélem még nincs otthon, különben nem vezethetek. Lány létemre nem versenyezhetek, de találok rá módot hogy, engedélyt kapjak. Leparkoltam, de sajnos apáék már itthon vannak. Éppen hogy kiszálltam a kocsiból mikor apa mellém lépett, bosszús tekintetét rám szegezte. Ava gyorsan le  is lépett.
-         Skyler Wayne megőrültél? Elvitted az R8-t a tudtom nélkül, és ha bajod esik? – Szobafogság 1 hétig, nincs kocsi, nem teheted be a lábad a garázsba!
-         De apa..
-         Nem, Skyler!
Remek 1hétig kocsi nélkül, bele halok. Francba! Nem idegeskedem, az ráér később. Első dolgom hogy lefürödjek, aztán aludhassak. Terv szerint jártam el. Ahogy kész voltam, bevágtam magam az ágyba és el is aludtam.


Köszönöm a 130 megtekintést :))

2 megjegyzés:

  1. Csodas,csodas es csodas!Ezt tudom ra mondani csak!Mr a kinezet is ugy elbuvol!A stpry is nagyon tetszik!Elbuvolsz:D!Nagyon gyorsan kovivel:*

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm,köszönöm :)
    Igyekszem :* :))

    VálaszTörlés