2013. július 10., szerda

Part 1- Visszatekintő

Minden 2 évvel ez előtt kezdődött, azt hiszem.
Mikor az Euróvíziós Dalfesztiválra ki küldték Eric Saadet.
Mindenki (Jason és apa) a tv előtt szurkolt, nagyon jó számmal képviselte az országunkat. Nagy tehetség, nagyon jól néz ki…de ő csak egy álom.
És amúgy is van barátnője Molly Sandén személyében, széplány illenek egymáshoz. Engem pedig csak is az autók érdekelnek, örök szerelmeim. Hol is tartottam? Ja, igen, szóval Eric nagyon tehetséges előadó. Apa, éppen egy karton sörrel jött be a szobába, kényelmesen helyet foglalt a fotelba, majd bele kortyolt az italába.
Jason is követte apa példáját, elvett egy üveg sört, fel bontotta és szintén bele ivott. Csak én nem ittam semmit, bámultam a tv-t és vártam az eredményhirdetést. Apa és Jason állandóan beszéltek, úgy döntöttem,hogy fel megyek a szobámba és ott hallgatom az eredmény hirdetést. Idegesen rágtam a körmeimet, és csak bámultam a képernyőt. Borzalmasan idegtépő, majdnem egy óráig tart mire elmondják a pontokat..


Annyira reménykedtem az elején, hogy győzünk,de aztán Azerbajdzsán beelőzött, és Ukrajna is. A végén harmadikok lettünk, Olaszország után. Örültem neki, mert nagyon ügyes volt Eric.
Apa is nagyon örült, Jasont annyira nem hatotta meg, de azért láttam rajta hogy örül.
Gyorsan lefürödtem, majd ki rohantam a versenypályára. Kellemesen hűvös szellő fújt, egy ócska vékony kardigánba mászkáltam. Éreztem a benzin illatát, tudtam, hogy nem sokára a kocsiknál leszek. Kinyitottam a hatalmas fa ajtót, felkapcsoltam a villanyt. Meg láttam a kedvenc autómat ami név szerint egy Audi R8. Igazán mesés, imádom vezetni és szerelni is. Tudom fura hogy, lány létemre az autókért és a versenyzésért vagyok oda. De nem vagyunk egyformák, szeretek ki lógni a sorból, mert így legalább nem vagyok unalmas, hanem egyedi.

A következő évben

2012 írunk, az idén Loreent küldték ki az Eurovíziós Dalfesztiválra.
A dal nagyon tetszett, szintén majdnem egy órát vártam az eredményekre és torony magasan Loreen vezetett. Most biztosan mi nyerünk és nálunk lesz a következő Dalfesztivál.


Borzalmasan unalmas, és idegtépő az eredmény hirdetés minden évben, nagyon izgulok Loreen-ért, hiszen az Euphoria egy igazán tökéletes szám amit előadott. És igen, Loreen megnyerte a 2012-es Dalfesztivált. Könnybe lábadtak a szemeim, annyira boldog voltam.
Ugráltam az ágyon, majd magamra terítettem a hatalmas svéd zászlót és lerohantam a lépcsőn egyenesen az elő szobába. Apával együtt örültünk Loreen győzelmének. Pezsgőt bontottunk, beszélgettünk. Apa nem bírta sokáig hamar kidőlt, betakartam és kikapcsoltam a tv-t. Felrohantam a zászlóval a padlásra onnan pedig a tetőre. Hangosan az égbe kiáltottam: SZÉP VOLT LOREEN!!

Idén

Az idei Eurovízióson Eric újra felbukkant, mint műsorvezető, egy kis időre. Annyi változás történt most, hogy idéne nem a tv előtt néztem a Dalfesztivált hanem élőben szurkolhattam Robin Stjernbergnek. Most kivételesen Ava van velem, ugyan is apa és Jason Dániában vannak. Szóval most Avára vagyok bízva bár vagyok elég önálló hogy egy ilyen nagy rendezvényen boldoguljak, de azért jó társaságban lenni. Ava egy elég vagány csajszi, nagyon tisztelem, mert ő is egy egyéniség. Ő meg mondja a véleményét bárkinek, kivéve Drewnak akibe halálosan szerelmes. Drew Davis Holm amúgy apámnak dolgozik, mint segítő. Jó arc nagyon bírom, de ő most nem ide tartozik. Ava is hozta a nagy svéd zászlót. Együtt szurkoltunk Robinnak. Ahogy felbukkant Eric egyből a Popular című száma jutott eszembe amivel csak harmadik lett.
-         Az ott nem Eric?- kérdezte Ava
-         De.- Izmosabb lett, nem?
-         De.- Hé, csak nem bejön?
-         Nem, dehogy.
-         Jaj, Sky ne már. -Ő nem akár ki, ő Eric Saade.
Na ja, Eric Saade, ilyenkor van az amikor Ava Engström nem hagy szabadulni,és addig kontrázik míg nem mondom azt hogy, igen tetszik.
-         A hallgatás beleegyezés. - bökött oldalba.
-         Ajj, fogd már be!- szóltam rá
-         Tudom hogy bejön, jó pasi. – Állítólag van csaja, a Starityn olvastam hogy valami Emma Andersson. Kíváncsi vagyok mennyire fontos Ericnek ez a lány.
-         Nem érdekel Ava, felőlem lehet három csaja is.
-         Nyugi, csak mondtam.
-         Nyugodt vagyok, mindjárt jövök elmegyek a mosdóba.
-         Oké,itt leszek.

Ez a folyosó írtó hosszú, a mosdót kerestem erre az öltözőknél találom magam. Az egyik ajtóra ki volt ragasztva hogy: Eric Saade. Rossz helyen vagyok, meg fordultam majd vissza felé mentem. Az egyik ajtó nyílt én pedig szaporábban lépkedtem, éppen kint voltam a folyóson mikor vissza néztem és valakibe bele rohantam vállal.
-         Bocsánat.- mondtam
Ekkor vettem észre hogy ez a valaki az előbb még műsort vezetet és a Green Roomban volt. Ő bizony Eric Saade.
-         Semmi baj. – Mit keresel itt?
-         A ..izé mosdót kerestem- dadogtam mint egy hülye
-         A mosdó kicsit arrébb van.- mondta kedvesen
-         Igen, már rá jöttem. – Még egyszer bocsi hogy neked mentem.
-         Igazán semmiség.
Csak néztem a hatalmas barna szemeibe, ami igazán el varázsolt. Jesszus Sky, szakadj már el a tekintetétől! – Parancsolt a belső énem, de képtelen voltam elszakítani a csodás barna szemektől.
-         Sky! Sky merre vagy?- halottam Ava hangját
Na már csak ez hiányzott, hogy Ava ezzel cukkoljon.
-         Ohh hát itt…Ne haragudj nem tudtam hogy társaságod van.
-         Félre érted…mind1.
Ava előre ment én pedig utána próbáltam menni mikor Eric utánam szólt.
-         Hé, várj! – jött utánam.
-         Tessék? – fordultam meg
-         Látlak még? –kérdezte – Nem gondoltam volna hogy ilyet kérdez hisz, nem is ismerem.
-         Hát, nem tudom.
-         Se baj, meg talállak Sky. – mondta
-         Rendben, sok sikert Eric.
Egymásra mosolyogtunk, és mindketten mentünk a dolgunkra.
Ava rám nézett azzal a „igazam van vagy igazam van?” nézésével, én pedig válaszkép bemutattam neki, mire mindketten elnevettük magunkat. Tovább szurkoltunk, de csak is egy dolog járt a fejemben Eric Saade.

2 megjegyzés:

  1. Ó hát én leszek az első aki véleményt ír? Végülis L'oreal.. egyébként is én vagyok a legnagyobb rajongód, legalábbis én úgy tudom úgyhogy ez kijár :D Szóval van egy olyan érzésem, hogy ezt a töridet is imádni fogom, már a felvezetőben is láttam fantáziát és ahogy így olvastam az első részt, betonbiztos a ráfüggés. 1000x elmondtam már, hogy imádom ahogy szövöd a szálakat és most sem csalódtam, tökre mintha ott lennék a storyban, teljesen beleélem magam :D Egyébként Ava nagyon szimpatikus nekem (ezt muszáj volt) emlékeztet vkire :D
    Nagyon kiváncsi vagyok, hogy alakul tovább a történet, szóval folytatást követelek gyorsan :D Még1x isteni volt, ügyes vagy hugi, csak így tovább :)
    pussz, C.C. voltam :D

    VálaszTörlés
  2. Te bizony :) természetesen :)
    én is beleélem magam :) remélem a folytatás is tetszeni fog :)
    Hamarosan lesz folytatás :))
    Köszönöm drága :) pussz :**

    VálaszTörlés